Verzenden & Retourneren

Bestel je voor 16.30 op werkdagen? Van 21 juli tot 8 augustus verzenden wij geen bestellingen en worden de retourneren niet verwerkt. Wel de retouren die al in behandeling zijn. Op 8 augustus wordt alles door ons verwerkt. 

Dan wordt jouw pakketje op dezelfde dag nog verzonden. Meestal is het dan de volgende dag of de dag daarna in huis. Uitzonderingen hierbij zijn bestelling die een pre order artikel bevatten. Deze worden verstuurd vanaf de datum dat er bij het artikel vermeld staat.

Ben je niet tevreden met jouw nieuwe aankoop? Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Je bestelling dient dan binnen 14 dagen bij ons retour te zijn.
De retourperiode gaat in op de dag van ontvangst. Na afloop van dit termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is deze definitief.

Het is van belang dat je tijdens de bedenktijd netjes omgaat met het product en de verpakking. Het product moet in de orginele staat en verpakking met het bijgeleverde retourformulier en pakbon geretourneerd worden.

Zodra wij jouw retour zending in goede orde hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen overgaan tot terug betaling, de terug betaling is inclusief de verzendkosten die je voor je order hebt betaald. Dit zelfde termijn wordt aangehouden voor annuleringen van bestellingen. Uitzondering hierbij is als je meerdere artikelen hebt besteld en niet alles terug stuurt. Dan blijven de verzendkosten voor eigen rekening.

Let op: Pakketten die worden gestuurd naar een Pakket-punt of verkeerd adres worden NIET door ons opgehaald. Check dus altijd goed het adres op je pakket voordat je het terugstuurt. Ook raden we PostNL aan als postbedrijf omdat zij altijd leveren aan huis en niet bij een Pakket-punt.

Wij geven helaas geen vergoeding voor de retour kosten. Deze zijn dus voor eigen rekening. Wanneer je je Retour aanmeld via onze mail, info@dalova.nl krijg je een retour link toegestuurd en zijn de te betalen verzendkosten €4,- voor  een brievenbuspakket en €6,- voor een groter pakket.

Let op! Orders die gratis verzonden zijn, doordat ze boven de €75 euro zijn en je retourneert hiervan boven de €75 euro, dan worden er ALSNOG €4,-verzendkosten ingehouden. 
 

Let op! Tijdens kortingsacties met een hoger percentage dan 30%, worden er altijd verzendkosten in rekening gebracht.

 

Badmode mag retour zolang er gepast wordt met lingerie aan. Als er niet de aan hygiënische voorwaarden wordt voldaan, wordt de bestelling ongefrankeerd terug gestuurd. 

LET OP! Wij maken enkele uitzonderingen voor retourneren:

  • Oorbellen mogen wegens hygiënische reden niet retour.
  • Items mogen niet gewassen of gedragen zijn. 
  • Het label moet nog aan het item zitten. 
  • Items mogen geen sporen bevatten van bijvoorbeeld make-up, parfum-, deo-, rookgeur of (dieren)haar. 

Zodra één van bovenstaande punten toch overtreden worden, zijn wij genoodzaakt om het pakketje ongefrankeerd terug te sturen. 

Als er iets mis is, met het ontvangen artikel, dient dit direct gemeld te worden door te mailen naar: info@dalova.nl. Als dit niet gedaan wordt en het artikel met gebruikssporen door ons wordt ontvangen, wordt het artikel terug gestuurd naar de koper. 

Verzendkosten

Wij bieden gratis verzending aan bij een bestelling van minimaal 75 euro. Zodra je hier onder zit kost een bestelling in Nederland, Duitsland en België €3,99. In Frankrijk en Spanje kost dit €6,-.

Download retourformulier

Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid. Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Is er iets dat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van de items een mail naar info@dalova.nl met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van het defect, geldt het volgende:

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden i.v.m. hygiëne
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 
  • Zodra een defect zelf geprobeerd gereapeerd te worden, zonder enig overleg met ons, vervalt de garantie direct. 

Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen op info@dalova.nl

© 2020 - 2022 Dalova | sitemap | rss