Bestellen en betalen

Verzendadres

Je bent als klant, zelf verantwoordelijk voor het juiste verzendadres! Wij raden aan om bij het invullen van je gegevens, je adres dubbel te checken. Hierbij is vooral de postcode en huisnummer combinatie belangrijk! 

Als het ingevulde verzendadres niet kloppend is en je dit niet tijdig aan ons laat weten (binnen een uur na jouw bestelling), dan zijn wij niet verplicht om je bestelling op te sturen naar het juiste adres op onze kosten.

Zodra je bestelling verzonden is naar een niet bestaand adres, wordt het meestal retour gestuurd naar ons. Zodra de nieuwe verzendkosten betaald zijn door de klant, zullen wij de bestelling opnieuw versturen. Stuur hiervoor een mail naar info@dalova.nl

Bovenstaand geldt ook voor bestelling boven de 75 euro. De eerste verzendpoging is gratis, zodra dit niet goed gaat, worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. 

Let op! Tijdens kortingsacties met een hoger percentage dan 30%, worden er altijd verzendkosten in rekening gebracht.

 

Verwerking bestellingen 

Bestellingen op alle dagen m.u.v. zondag worden voor 16.30 uur verwerkt en opgestuurd. Zodra het pakket in handen is van PostNL duurt het gemiddeld 1-3 werkdagen totdat het pakketje bij jou wordt geleverd. 

 

Ontbrekend product in de bestelling

Zodra een product ontbreekt bij je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@dalova.nl. Vermeld hierin het ordernummer en de productnaam van het ontbrekende product. 

 

Betalen 

Wij bieden IDeal en Bancontact en Sofort banking kosteloos aan als betaal methode. 

 

 

 

 

© 2020 - 2024 Dalova | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel